Novinky v spolupráci s médiami

PRIDANÉ: 18.5.2020

Novinky v spolupráci s médiami

Pandémia a s ňou súvisiaca kríza možno viac ako kedykoľvek predtým ukazuje, aký veľký vplyv na verejnú mienku majú médiá, a to nielen v politike, ale prakticky vo všetkých sférach.

HC Košice v rámci interných reforiem zavádza nové pravidlá spolupráce s médiami. Vhodné načasovanie, exkluzivita a povaha informácií, forma podania a výber správneho komunikačného kanálu zohrávajú v komunikácii dôležitú rolu.

Július Lang: „Dôležité informácie o dianí v HC Košice musí zverejňovať ako prvý klub, ktorý verejnosti podá všetky potrebné informácie. Všetky požiadavky na vyjadrenia, či už vedenia, trénerov alebo hráčov bude po novom prijímať PR manažér, ktorý bude koordinovať spôsob, formu a výstupy.“

Funkciu riaditeľa marketingu a PR na báze dobrovoľníckej práce prevzal Stanislav Mucha (smucha@hckosice.sk) , ktorý je už tri roky členom marketingovej rady klubu. Prosíme všetkých záujemcov o miedálnu spoluprácu, aby nám poslali kontaktné informácie vyplnením formulára >>  . Všetkých budeme včas informovať o pripravovaných brífingoch. Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.