Záujem firiem o skupinové akcie stúpa
Kampaň HC Košice smerovaná na firmy a skupiny prináša svoje ovocie a s požiadavkou o skupinové vstupenky sa na klub obracia čoraz viac spoločností a organizácií.
Po Nesse, Antiku, Siemens Healthineers, Acrondis Solutions, Unique People a Deloitte v hľadisku zažiarli aj ďalšie IT firmy Syntax Systems a v rekordnom počte aj Deutsche Telekom IT Solutions s U. S. Steel Košice.
Stanislav Mucha, riaditeľ marketingu a PR, HC Košice: „Sme úprimne vďační za to, že si vyššie spomenuté, ale aj ďalšie spoločnosti vybrali zápasy HC Košice pre miesto ich firemnej aktivity. Vo všetkých prípadoch priniesli do sektorov Steel arény uvoľnenú atmosféru, neraz vyzbrojené transparentmi a s výdatnou podporou rodinných príslušníkov, najmä detí. V prípade U. S. Steelu či Deutsche Telekom IT Solutions sa jednalo o masové akcie a v hľadisku to bolo naozaj cítiť.“
Niektoré firmy spestrili svoju účasť doplnkovými aktivitami, ako napríklad tlieskatkami, vystreľovaním tričiek do hľadiska, či zabezpečením darov pre najlepších hráčov zápasu.
Stanislav Mucha: „Možnosti sú takmer neobmedzené, sme otvorení všetkým nápadom a urobíme maximum pre spokojnosť všetkých hostí na štadióne.“
Záujem o zápasy pretrváva aj na základných školách nielen v Košiciach, ale aj celom kraji. Po tematickom zápase pre vysokoškolákov na Deň študentstva sa blíži zápas venovaný základným školám spestrený doplnkovým programom.
„Pre školy sme pripravili rôzne súťaže a odmeny. Veľké poďakovanie patrí riaditeľom, pedagógom i samotným rodičom, ktorí by deti brávali v skupinkách na hokej aj častejšie, no niekedy je ťažké nájsť pre nich adekvátny sprievod. Na zápase proti Prešovu očakávame detskú návštevu na úrovni 1500 divákov,“ dodáva Mucha a pokračuje, „v piatok proti Novým Zámkom prijali naše pozvanie príslušníci poriadkových a záchranných zborov Polície SR, Mestskej polície, Hasičského zboru a Zboru väznskej a justičnej stráže s rodinami. Veľmi sa na nich tešíme.“
Fanúšikovia si mohli všimnúť, že na niektorých tematických zápasoch sú viaceré sektory vypredané a nedostupné k predaju. Klub pevne verí, že nastolený trend bude pokračovať aj v play-off.
Stanislav Mucha: „Budeme radi a vďační za každý záujem. Našim cieľom je čo najskôr vypredať spodný ovál a otvoriť vrchné sektory. Máme avizované návštevy už aj na zápasy play-off, kde by mohol tento skvelý trend vyvrcholiť a priniesť do Steelky pre chlapcov tak veľmi dôležitú podporu a atmosféru. Pre klub to samozrejme znamená veľmi potrebné príjmy navyše. Ešte raz všetkým, ktorí nám takto pomáhajú v mene celej HC Košice rodiny ďakujeme.“
V prípade záujmu o skupinové akcie môžete klub kontaktovať e-mailom na adresu vstupenky@hckosice.sk